Försäkringen

S

_Sucy_

Vad betlar ni i månaden för eran?

och vad kostar hästpass?
 
160 kr/månad, fast jag betalar per halvår. Har IF's A1 med 50 000 vet.vård och 20 000 liv tillsvidare. Ska höja när fölisen fyller 1 år.

Hästpasset kostade 800 kr.
 
Eftersom du gnällde över att dina trådar försvann borde du kanske börja fundera på var du skriver dina frågao snart. :angel:
 
jasså...
jag tänker itne på att lägga dom på rätt ställe
 
Tror inte jag betalar ( mina föräldrar :angel: ) i månaden, tror det är års avgif *hm..* & den har jag för mig ligger på 4-6 tusen i alla fall :crazy: hm.. & man kan välja om man bill betala per kvartal, halvår eller år

& hästpass.. noll koll. *bra hjälp jag*
 
Betalar knappt 350:- för båda hästarna varje månad, hur mycket det blir per år får du räkna ut själv ;).
Pass har ingen av dem än, man kanske skulle ta tag i det...:angel: Kostnad? ingen aning! :D
 
Nähä det är så det ligger till :mad: då ska jag inte flytta dina trådar mer utan ta och ta bort dom helt efter ditt svar här!!
Kan du inte som de flesta här bemöda dig med att lägga dom rätt så ska inte jag göra det åt dig!!
 
:confused:.
Eftersom jag aldrig är på andra ställen än just GNNÄGG så tänker jag inte ens på att det finns olika forum
 
Jag betalar mellan 450-500 kr. i månaden. Har inte så stor koll på den exakta summan då det dras på autogiro. Min häst är försäkrad för 25´ A1 och 25´ A2 och 25´ Veterinärvård. Hon är underförsäkrad men föredrar att hålla fösäkringsbeloppet lite lägre. Hon är försäkrad i AGRIA
 
Hon är försäkrad för 35000kr i A1 och dubbel veterinärvård (60.000).

Passet hade hon med sig iom att hon är född 00. Ett par hundralappar kostar det om hästen är registrerad.
 
Mellan 1000kr-6000kr per år beroende på vilken häst (har 4 st).Då är det helförsäkrade i agria
 
Kanske ska tillägga...

att de är islandshästar bra för premien :D!
 
I månaden kostar min hästs försäkring 540:- Försäkrad i Folksam i A1 LIV, A1 VET, A2 LIV.

Kram Favina :bump:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Det är mycket diskussion om att veterinärvårdspriserna är för höga och att det leder till för höga premier. Ja, att riskbolagen tar ut...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
4 138
Senast: MiniLi
·
Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 565
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 039
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp