Bukefalos 28 år!

Förslag till annonserna på sidan

Sorbe

Trådstartare
Gunnar, ett tips är att göra att när man klickar på bilderna (som är med i "Radannonser nu") i menyn till höger att man kommer direkt till annonsen istället för bara bilden.
Nästan alla andra annonssidor jag har varit inne på har att när man klickar på bilden så kommer man till annonsen, inte som här att bara bilden ploppar upp, så man är invand att kunna klicka på bilden - för att den är större än texten och därmed lättare att klicka på snabbt.

Önskar även att om man klickar på bilden i annonsen att den hamnar i ett nytt fönster (nu flik), så man kan kolla på bilderna samtidigt som man jämför med annonstexten.
Jag som ibland sitter på mobilt bredband upplever det väldigt segt om jag inte klickat med rullgrejen på musen, då öppnas bilden i samma fönster och då måste jag ju gå tillbaka för att se annonsen igen, vilket tar lite längre tid, det skulle då vara enklare att kunna få upp bilden automatiskt i ett nytt fönster då den oftast är mindre tung än hela annonssidan.
 
Sv: Förslag till annonserna på sidan

Ledsen att jag inte svarat i tråden tidigare. Jag tycker att dina förslag var vettiga och tror mig nu lyckats fixa till dem.
Om du eller någon annan har fler förslag så komma gärna med dem.
Återkom gärna om ni hittar något som inte fungerar som ni tror att det är tänkt.
 

Liknande trådar

Bukefalos Detta är en beskrivning av hur man kan göra om den användarbild (avatar) man vill ha är för stor för det nya forumet. Nuförtiden får ju...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 091
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp