Bukefalos 28 år!

Att minska storleken på användarbilden

Sv: Att minska storleken på användarbilden

Det borde väl fuinnas ett mkt enklare sätt att lägga upp bilder på???En hundsida här på nätet är kanon enkel...varför ska hemside skaparna krångla till det för oss vanliga icke data kunniga människor??
 
Sv: Att minska storleken på användarbilden

Sedan uppdateringen av forumet för ca en månad sedan fungerar detta med användarbilder/avatarer automatiskt. Även profilbilden skalas om till rätt storlek.

Tack till er som hjälpt andra med hur man gör fram till nu.
Jag plockar bort nålningen på den här tråden nu.
 
Sv: Att minska storleken på användarbilden

vad bra. skriver bara här så jag kan hitta sidan när jag sitter vid en annan dator=)=)
 
Sv: Att minska storleken på användarbilden

jag kan vara helt korkad men vad menas med: This is not a valid image file.


någon..jag fattar att jag inte kan ha den bilden men varför??
 
Sv: Att minska storleken på användarbilden

Jag försöker ladda upp en ny bild... och ahr ändrat storleken till rätt antal bildpunkter... emn den e fortfarande för stor... :S och den blir typ inte mindre ju mer jag förminskar den helelr! Hjälp...

nu funkade det vist! Sorry
 

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 491
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 453
Senast: Artline
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 276
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 793
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp