försvinner bort i bland

K

KHARISHNA

min häst och jag har jätte fin kontakt och hon är alltid pigg å alert men i bland när hon står och vilar, i bland annars oxå, så försvinner hon in i sin egna värld man får inte riktigt kontakt med henne, man får det givetvis om jag tar i grimskaft el dyl, men ändå.
Hästar är ju individer så kan det vara så tror ni att visa hästar är drömmare som filosoferar sej bort i bland? eller kanske är det så att hon kopplar bort i bland pga att det gör ont eller något? Fast det borde det ju inte vara då hon bara försvinner när hon vilar, ville bara se vad ni har för tankar?
mvh/agnes
 
Hon kanske drar sig bortåt hästilandia och galopperar på de fria vidderna med en gigantisk flock. Betänk att hästarna funnits på jorden 50 miljoner år innan mänskan. :cool:

Ingen aning vad som kan försigå i henne, men jag skulle nog respektera det om det var min häst.
 
jovisst respekterar jag det, tycker till och med att det är väldigt vacker när hon förlorar sej bort med blicken mot vyerna.....en mkt fin och filosofisk vän jag har, inte sant?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
Svar
12
· Visningar
473
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
826
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
Hästvård Hej! Har en häst på 20 år som var diffust halt under längre tid, har inte blivit riden på länge pga dessa problem utan endast...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: Emmsan88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp