försvinner bort i bland

K

KHARISHNA

min häst och jag har jätte fin kontakt och hon är alltid pigg å alert men i bland när hon står och vilar, i bland annars oxå, så försvinner hon in i sin egna värld man får inte riktigt kontakt med henne, man får det givetvis om jag tar i grimskaft el dyl, men ändå.
Hästar är ju individer så kan det vara så tror ni att visa hästar är drömmare som filosoferar sej bort i bland? eller kanske är det så att hon kopplar bort i bland pga att det gör ont eller något? Fast det borde det ju inte vara då hon bara försvinner när hon vilar, ville bara se vad ni har för tankar?
mvh/agnes
 
Hon kanske drar sig bortåt hästilandia och galopperar på de fria vidderna med en gigantisk flock. Betänk att hästarna funnits på jorden 50 miljoner år innan mänskan. :cool:

Ingen aning vad som kan försigå i henne, men jag skulle nog respektera det om det var min häst.
 
jovisst respekterar jag det, tycker till och med att det är väldigt vacker när hon förlorar sej bort med blicken mot vyerna.....en mkt fin och filosofisk vän jag har, inte sant?
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en häst på 20 år som var diffust halt under längre tid, har inte blivit riden på länge pga dessa problem utan endast...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: Emmsan88
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 396
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 069
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 902
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp