Förvärkar och sparkar

MissFideli

Trådstartare
När kan dom få förvärkar tidigast? Nån som vet?
Finns det nått annat i magen som kan kännas som sparkar från bebisar? Kände 2 sparkar på Yoga igår, men tycker det verkar lite tidigt än. Åh andra sidan börjar hon likna en lagårdsdörr...

Hon jamade till idag, helt utan anledning. Kan det göra ont redan eller är jag hönsig?

Nervös blivande mormor
 
om du är orolig,tycker jag du skall ringa din vet
och höra vad dom säger.
det kan ju vara så att katter også kan få
förvärkar.
 
Sparkar kan man märka ganska lätt, och mot slutet ser man riktigt hur de rör sig. Förvärkar har jag inte hört talas om, isåfall är det nog bara någon dag innan förlossningen, för de går ju bara 9 veckor. :)
Fluff
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 246
Senast: Blyger
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 593
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp