silversvart
Trådstartare
Tittade lite i tråden om betäckning 2011 och kom på att det skulle vara kul med en tråd för oss som redan har betäckt i år. Här kan man berätta om vad man har för sto, vilken hingst hon är dräktig med och vad man hoppas på att få för föl. Sen längre fram kan man lägga upp bilder på fölen som kommer så vi får se vad det blev
visa gärna bild på både stoet och hingsten hon är betäckt med.
Jag kan börja då, mitt sto är 5 år och e.Safir från Lönneberga och u:Vidja frá Toftum (mamma till Glampi från Snararp också)
Jag köpte henne för ca en månad sen och hon är betäckt med häftiga Illingur frá Toftum
Har varit sugen på att betäcka med honom, men så hittade jag ett sto redan betäckt med honom 
Jag hoppas på en hingst som kan bli min tävlingshingst sen när min nuvarande hingst börjar bli gammal, men jag kommer behålla fölet oavsett vad det blir och jag hoppas såklart att det blir en rödskäck med häftig teckning och massa man
Pappa Illingur (jag frågade ägaren om jag fick ta bilden)
Mamma Safira
Jag kan börja då, mitt sto är 5 år och e.Safir från Lönneberga och u:Vidja frá Toftum (mamma till Glampi från Snararp också)
Jag köpte henne för ca en månad sen och hon är betäckt med häftiga Illingur frá Toftum
Jag hoppas på en hingst som kan bli min tävlingshingst sen när min nuvarande hingst börjar bli gammal, men jag kommer behålla fölet oavsett vad det blir och jag hoppas såklart att det blir en rödskäck med häftig teckning och massa man
Pappa Illingur (jag frågade ägaren om jag fick ta bilden)

Mamma Safira