Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.

Varför slår han med huvudet åt vänster?Löshoppat min lill-kille för andra gången nu, snart ett år sedan sist och han är sååå lik sin mammaHelt omöjligt att inte älska båda deras personlighet, dom är båda mer som hund än häst.
Måste öva lite visning för hand (och skaffa nytt träns mm insåg jag - allt är utlånat med mamman) sen känns det som han nästan är redo för 3-års i den här takten. Har tänkt att rida in till hösten och sedan sälja om någon familj klarar min kravlista
Hans sätt att leka och busa. Har gjort så sedan han var föl (hans mamma och extramamma gör likadant) och det var ren slump att det bara var till vänster på filmen.Varför slår han med huvudet åt vänster?

Förlåt om jag minns fel, men lade du upp ett foto där du stod på något högre upp än Pål medan han åt ur en hink? Tänkte att han kanske kopplade det till det du gjorde och ställde sig därför därJag uppfann en ny lek med Pål idag. Jag går till en sten i hagen och kliver upp på den. Då kommer Pål och parkerar bredvid (vem har lärt honom det?) varvid jag kliar honom på manke, rygg och rumpa. Sen efter nån minut kliver jag ner och letar reda på en annan sten. Tror vi avverkade 8-10 stenar på olika höjd. Så roligt!
Visa bifogad fil 185089
Förlåt om jag minns fel, men lade du upp ett foto där du stod på något högre upp än Pål medan han åt ur en hink? Tänkte att han kanske kopplade det till det du gjorde och ställde sig därför där![]()