föl e Orlando-Irco Mena?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tigerofswe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 928
T

tigerofswe

Jag har ett sto efter Irco Mena-Any Qestions, funderar på att ta föl på henne och tänkte använda orlando. Ngn som vet något om den kombinationen?

Sv: föl e Orlando-Irco Mena?

jag tror det skulle vara en toppenkombination:d, då båda är starka hoppblod, Orlando finns ju tyvärr inte kvar på betäckning, han är ju såld till USA:(, kanske finns på fryst??? någon som vet feriliteten då?

Jaha... det var ju trist, får kolla upp FAI på orlando, hur skulle det funka med Maloubet de pleville??

Stam-mässigt skulle det nog fungera, men du kan väl berätta lite om ditt stos fördelar och nackdelar. Har hon hft några föl tidigare ? osv

Väldigt intressant stam förresten !!! Vad ligger i tredje led ?

Liknande trådar

Avel Hej! Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: Cinzia
·
Avel Hur långt innan fölning kan en omföderska börja fylla sitt juver? Menar alltså inte några dagar innan, utan kan det ske redan 1,5 månad...
Svar
2
· Visningar
273
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Tuppis
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka