fölar filiduttan?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Blixtra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 15 600
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

Men inte långt ifrån i storlek/vikt!!!
Har era bäbisar haft en pakt, eller nåt?!? :rofl:
En Lova och en Elvira - GRATTIS!!! :banana: :banana: :banana:

Är hemskt nyfiken på hur det gått för filiduttan???

Hoppas allt gått bra och när du känner för det så berätta gärna hur det är :banana:

:rofl: såg nu att hon fått en flicka, min dator fick inte upp mer än 5 sidor så det sita jag läst dom sista dgarna är att hon skulle bli ingång satt.

GRATTIS TILL FLICKAN :bump: :bump: :bow:

*kl*
Grattis! :banana: :bump:

Blir lite avundsjuk.. Har 7 låånga veckor kvar, med andnöd och halsbränna..;)

Känner varken Wingil eller Filiduttan, men jag har med spänning följt tråden om när bebbarna förväntades komma ut.

Ett stort grattis till er båda, hoppas att ni mår bra!!

Wingil: Läste ditt inlägg där du berättade om din uppväxt, vill bara säga hur fint det är att nu läsa hur glad du låter nu när din lilla flicka har sett dagens ljus! Lycka till och Grattis! :)

Filiduttan: Så det blev en 06:a iallafall! Lycka till och Grattis! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 316
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 089
Senast: tomte
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 534
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka