folk tar sig friheter....

Sv: folk tar sig friheter....

här kan dom inte ta sig in på annat vis, en öppning är vid en trädgård och en annan där vi ställer hinder m.m. är det så mycket bröte och ris framför plus våran gamla hage som staketet fortfarande sitter uppe på. ska först sätta upp en grind så får själva staketet runt om komma senare. antar att vi klarar oss med trådarna så länge

Sv: folk tar sig friheter....

vi har problem med ungefär samma sak. ridbanan vi använder oss av har iofs granstallet också tillgång till MEN vi sköter om underlaget!

har man plockat bort alla hinder och skithögar kvällen innan för att man tänkte rida på morgonen så står likförbannat ett 10 tal hinder på hela banan morgonen efter och skithögar här och var.. tacksamt!! förstår inte folk att man plockar undan efter sig? eller lever alla på att ingen såg att det var jag som ställde fram hindrena så varför plocka bort dom??:devil:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 441
Senast: alazzi
·
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
13 568
Ekonomi & Juridik Läget är så att vi har en medryttare till vår ena ponny. Barnets familj har absolut ingen hästerfarenhet. Nu vill pappan i familjen köpa... 2
Svar
24
· Visningar
4 377
Senast: em-pirre
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på... 2 3
Svar
46
· Visningar
10 597
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka