Fönix vom Lindenhof

JECKA

Trådstartare
Någon mer här som har avkomma efter honom? Vill gärna höra hur de är/om de är lika min Gormur :D
Köttbullen har ärvt hans kropp rakt igenom, men sättet vet jag inget om hos Fönix.

Sv: Fönix vom Lindenhof

Jag har 2 egna avkommor efter Fönix,stoet är 5 år,har varit lite envis,kaxig och bromsat en del under första delen av inridningen,nu är hon mkt mer intresserad av att jobba,hennes bästa gångart är fnv trav.Hon är kraftig i typen,lätt född,nu har hon gått på bete i 2 månader och hon ser ut som en tunna.Den andra jag har efter Fönix är en 3 årig hingst,slank,klok,otroligt lättlärd och fin att hantera,jag har dock inte gjort så mkt än.De är helsyskon efter mitt bedömda sto Svala.Mina avkommor är mkt olika,jag känner Fönix och han är en mkt trevlig häst.En kompis till mig har en 4 årig valack han är lättbyggd och lite känslig.De har alla 3 mkt fin trav.

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 348
Senast: Cambrie
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 136
Senast: Pilot
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 483
Senast: Kajsalisa
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
1 011
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka