S
Supersonic_
Nu har jag tabbat mig och slängt 1200kr i sjön.. köpte ett par cavallo stövelskaft, som jag redan när jag provade tyckte var för höga och gjorde ont i knävecken när jag böjde benen men butiksägaren propsade så på att dom skulle bli bättre efter jag använt dom och att det skulle bli fulare med kortare.
Nu HAR jag använt dom, jag har smörjt upp dom och försökt på alla vis dra ner dom så dom ska vara kortare men utan resultat. Jag har så ont i knävecken och på sidan varje gång jag använt dom
Någon som vet hur jag kan få dom lite kortare? Funderar på att skära ut en bit där på framsidan där skon är och det är "utskuret" för den så dom kanske går lite lägre ner. Skulle det funka?
Dragkedjan är ivägen för att be någon skomakare kapa lite av dom, grr.
Ideér?
Nu HAR jag använt dom, jag har smörjt upp dom och försökt på alla vis dra ner dom så dom ska vara kortare men utan resultat. Jag har så ont i knävecken och på sidan varje gång jag använt dom
Någon som vet hur jag kan få dom lite kortare? Funderar på att skära ut en bit där på framsidan där skon är och det är "utskuret" för den så dom kanske går lite lägre ner. Skulle det funka?
Dragkedjan är ivägen för att be någon skomakare kapa lite av dom, grr.
Ideér?