För oss som gillar att gissa raser..

Sv: För oss som gillar att gissa raser..

Ser ut som muskelpumpade jätteben på en vanlig häst.
Typ photoshoppat! :crazy:
Ser ut som en jättesmal och klen shire som går på anabola.

Alla rätt.

Tack och lov, annars hade jag fått börja plugga raser igen ;)

78% rätt:angel:
Med tanke på att jag inte kan något alls om olika raser så tycker jag att jag klarade mig rätt bra:p

7 fel, gick skitbra i början, sen kom jättemånga svåra!
Jag fick iaf rätt på taxen =)

Senast ändrad:

Förvånar mig inte.. tänkte på dig när jag la ut länken. De jag föll på var bl.a taxen o stövaren.. tänkte att du som har jakt omkring dig säkert ser skillnad på dem.

Men kunde du inte stövaren.. den var ju enklast..(skämt å sido) kanske för att vi haft en.. Jag fick 6 fel.. bla på taxen och dessa smp hundar som pekinées..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 583
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 197
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 572
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur