För pannbandsälskare

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 65
  • Visningar Visningar 4 527
Sv: För pannbandsälskare

Bra, då är jag alltså inte helt värdlös. :D

Jag har mailat och frågat (Hästbiten) så vi får se vad svaret blir. Jag hoppas verkligen inte att de kostar 1 000 kr!! :crazy: Då har ju inte jag råd... :mad: :cry:

sweet_knorven skrev:
Jag har mailat och frågat (Hästbiten) så vi får se vad svaret blir. Jag hoppas verkligen inte att de kostar 1 000 kr!! :crazy: Då har ju inte jag råd... :mad: :cry:

Det hoppas jag också att de inte gör. Jag har råd men jag vägrar köpa ett jäkla pannband (jaha, nu låter det så :angel: ) för mer än vad många kompletta träns kostar. :crazy: Då köper jag ett Schumacher istället för runt 500-600 kr.

Men det blir väl billigare för dig att gå till en sadelmakare eller nått med den där bilden och en bild framifrån på ett pannband med den där skärningen och så säger du hur du vill att den ska se ut! Lär ju gå på max 500-600 kr!.

Sorbe skrev:
Men det blir väl billigare för dig att gå till en sadelmakare eller nått med den där bilden och en bild framifrån på ett pannband med den där skärningen och så säger du hur du vill att den ska se ut! Lär ju gå på max 500-600 kr!.

Jag tror inte ens det finns EN sadelmakare på Åland. :(
Men jag kan ju kolla upp det lite iaf. Tack för tipset! :)

Den där du gillar med blomman... Det finns att köpa vanliga enkla v-formade pannband överallt nu, utan nått på, bara läder. Så får du väl gå till typ Glitter eller nått å kolla på smycken och så hittar du ett du tycker om å så går du till en sadelmakare eller nån som kan fixa det så har du ett precis som du vill ha det! ;) .

Men du får väl tvinga dina päron som väl är i Stockholm ofta?

Föressten, hittade Roeckl vinterhandskarna igår om du fortfarande var intresserad? :rofl: .

Sorbe skrev:
Men du får väl tvinga dina päron som väl är i Stockholm ofta?

Föressten, hittade Roeckl vinterhandskarna igår om du fortfarande var intresserad? :rofl: .

Haha, hälften av min släkt bor i sthlmstrakten så jag kan nog få min mormor att fixa det. Fast då väntar jag tills min födelesedag (maj) tror jag. :devil: :p
Finns en del annat jag priorterar före ett pannband.. Som en sadel. :angel:

Horze har dem såg jag, rätt billigt men nu är det ju snart vår (ehrm..) så jag orkar inte köpa några nu men tack ändå, bättre sent än aldrig. ;) :bow:

Hahaha. Men skulle det inte vara snyggare med typ guldfärgade eller de där oranga på din polle då? *tänker på hans färg* Fast du kanske har silverspännen och sånt på tränset?.

Sorbe skrev:
Hahaha. Men skulle det inte vara snyggare med typ guldfärgade eller de där oranga på din polle då? *tänker på hans färg* Fast du kanske har silverspännen och sånt på tränset?.

Det är silverspännen på tränset tyvärr..
Annars så tycker jag ju själv att han passar bättre i mässing och guldfärgat. :crazy:
Men vem vet, de där orange stenarna kanske passar till svart med. :angel:

Annars får jag väl köpa det i den bruna färgen och köpa ett träns till det. :p

Haha! :D Ja det vore ju en idée. :idea: Jag får se vad jag gör. Jag har ju en skomakare eller liknande (vet ej riktigt vad det är) precis runt hörnet, faktiskt. Så så svårt borde det ju inte vara.

min häst har så mycket pannlugg så man ser ändå inte pannbandet=(

Vad fult... :p V-formade pannband är för westernhästar!!!

Dom vanliga var ju fina men tycker OS har finare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 426
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
21 454
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 184
Senast: Lime
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie... 2
Svar
23
· Visningar
2 231
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka