För pannbandsälskare

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 65
  • Visningar Visningar 4 527
Sv: För pannbandsälskare

hugger knapp

Det här var snyggt
361.jpg

Centaur skrev:
Vad fult... :p V-formade pannband är för westernhästar!!!

Dom vanliga var ju fina men tycker OS har finare.

Näe.. det är snyggt på andra hästar också. :d

OS? Nått jag missat? :eek:

Centaur skrev:
Du har ju tom länkat till dom OS= Otto Schumacher.... :p

Hahah, men bara för att jag inte har koll på alla förkortningar. :angel: :o

Men jo, OS (:p) är stilrenare.

jag tycker det e jätte snyggt med v formade pannband inte lika tråkigt som dom raka!:D

Jag har lite svårt för de pannband som har sådana där "stavar", tycker det är fult. :p

Åh dem var riktigt snygga. Både de v-formade och de raka.. .:love: det v-formade med en mässingfärgad kedja på va så fiiint!

Sjukt snygga pannband! :love: :love: :d :bow:

Jag bara måste ha ett sånt som Sweet_knorven visade. Bra idé det där med att be en sadelmakare sy fast en sådan blomma Sorbe! (eller vem det nu var... :angel: )

Gillar man "bling-bling" så har ju ponnyprakt jättefina pannband!!!:love: (Känns som att jag gör mycket reklam för dem nu, jag är inte köpt, jag bara älskar Ponnyprakts saker!) :rofl:

OMG vad mycket fina pannband dom hade där *dregla* :love: :love: men nån som skulle kunna översätta lite priser, färgkombinationer och hur man beställer:p

OHH vad fina!! haha massa olika som jag skulle kunna tänka mig att ha! tex samma modell som du visade,och samma färger du ville ha (svart med silver,el guld)

assnyyyyyggt hihi

LillaMy84 skrev:
OMG vad mycket fina pannband dom hade där *dregla* :love: :love: men nån som skulle kunna översätta lite priser, färgkombinationer och hur man beställer:p

Som sagt, gå in på www.f-meko.com och kolla in ÅF. :D

Jag blev så inspirerad av alla coola pannband så jag plockade fram pärlor, nål och tråd o knåpade ihop ett eget :idea: Bild kommer senare för den intresserade, ska bara sy klart det först....;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
21 454
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 184
Senast: Lime
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie... 2
Svar
23
· Visningar
2 231
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka