För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna kväll har jag druckit upp en hel flaska Herrljunga julmust, jag som inte ens gillar julmust och inte smakat på säkert 15 år.

Jag råkade ut för ett smaktest på ICA och eftersom Herrljunga blivit bäst i test så smakade jag. Det slutade med att jag köpte tre flaskor och nu har jag lyckats hälla i mig hela den ena.

Ur led är tiden! som Shakespeare sa.

@tornblomma Undrar hur många ckal det kan vara? För många antagligen:down:

På tal om bmi och kalorier, jag hade ju tänkt köpa en våg idag, men de glömde jag bort :angel: inte för jag vet om jag vågar ha en....

Har försökt få tag i kirurgen som opererade mig hela veckan men inte lyckats .Men så ringer han då jag sitter på skithuset och inte hör telefonen :banghead: Typiskt !

Har nått jäkla skyddat nummer som hållt på att ringa mig idag, tror inte de är nå sjukvård/tandläkare för sista gången den ringde var efter 8 ikväll.

Låter ju som en jättebra uppgift! Helt klart sånt som 9:e klassare borde vara mogna att diskutera och analysera, om du frågar mig!

Du lever inte med en 15 åring :grin:

Han har ingen aning om hur vårat samhälle fungerar eller var det kan tänkas finnas något som kan liknas vid Hitler i Sverige heller. Hur ska han då kunna diskutera sådant? Dom är fortfarande barn när dom är 15 år.

Det här är en uppgift som man kan göra andra eller tredje året i gymnasiet. Det är alldeles för tidigt att göra det nu. Det är dock ett bra ämne att diskutera och analysera men inte så här tidigt. Vi gjorde det när jag gick sista året på gymnasiet.

Det får man, men jag kan inte svara.. Enligt nån läkare är det seborroiskt eksem, andra säger atopisk. Nån har sagt psoriasis och en annan säger att det bara är en allergisk reaktion på något i min närmiljö.
Jag säger att det kliar som as och gör ont, och det enda som fungerar hjälpligt är salvan som min mamma fått mot det som hennes läkare tror är psoriasis. Så jag "lånar" den av henne, kletigt som fan men fungerar bättre än kortison!

Och jag har mest Falbygdens ost, vad mer behöver man liksom?

Jag har psoriasis och undrar vad det är för salva, här envisas läkarna med att skriva ut kortison.

Har färgat håret och, äntligen, ätit pasta med sås gjord av creme fraiche, röd lök och bacon. Har varit sjukt sugen på det i en vecka nu och det var verkligen så gott som jag tänkt mig :)
Borde nog gå och lägga mig. Imorgon är en stor dag då Annie ska besiktigas igen och jag ska på anställningsintervju. Det är samma jobb som jag har nu men ca 4,5 mil närmare.
Nattinatt!

Har färgat håret och, äntligen, ätit pasta med sås gjord av creme fraiche, röd lök och bacon. Har varit sjukt sugen på det i en vecka nu och det var verkligen så gott som jag tänkt mig :)
Borde nog gå och lägga mig. Imorgon är en stor dag då Annie ska besiktigas igen och jag ska på anställningsintervju. Det är samma jobb som jag har nu men ca 4,5 mil närmare.
Nattinatt!

Håller tummarna gånger två inför imorgon :up:

Nattinatt!

Nu blev jag hungrig igen.... Men nä jag ska sova och stiga upp 1,5 timme innan vi åker så jag hinner njuta av att äta frukost, läsa tidningen och dricka kaffe.

Jag måste vara stark imorgon! Då har jag varit rökfri i 10 dgr och dom två jag åker dit med är bägge rökare :nailbiting:

Jag ska fixa det! Jag ska kunna säga att jag varit rökfri sedan 1 december 2015! Fattar inte att det ska vara så jävla svårt! Jag snusar ju bort nikotinbegäret men jag är ändå ruggigt röksugen :banghead:

Du lever inte med en 15 åring :grin:

Han har ingen aning om hur vårat samhälle fungerar eller var det kan tänkas finnas något som kan liknas vid Hitler i Sverige heller. Hur ska han då kunna diskutera sådant? Dom är fortfarande barn när dom är 15 år.

Det här är en uppgift som man kan göra andra eller tredje året i gymnasiet. Det är alldeles för tidigt att göra det nu. Det är dock ett bra ämne att diskutera och analysera men inte så här tidigt. Vi gjorde det när jag gick sista året på gymnasiet.

Ok, då tycker vi helt olika och har olika förväntningar på en 15 åring helt enkelt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
469
Kropp & Själ Är det någon som gjort en npf utredning hos ett privat företag? Rekommendationer, avrådan från visst bolag, om det hjälp att få... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 605
Senast: Tantan
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 410
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka