förhandstitt

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Norrberge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 353
N

Norrberge

Finns fortfarande vm filmen 2007 tillgänglig för förhandstitt?

tack på förhand :)

Sv: förhandstitt

Tror man ska kunna köpa dvdn från SIF. Men de tog väl slut ett tag så nu vet jag faktiskt inte. Men hör med SIF.

Plonget är väl när det är ett visst antal sekunder kvar tills de ska sakta ner till skritt, tror jag. :)

Jag tänkte köpa från SIF men den var slut, så jag beställde från Tyskland. Jag älskar filmen :love: Den är värd pengarna.

Jag tänkte köpa från SIF men den var slut, så jag beställde från Tyskland. Jag älskar filmen :love: Den är värd pengarna.

Det är lite kul att de har lagt in lite klipp från människorna som visades på storbildsskärmen :D Den lilla ungen som går över eltrådar, och han som ligger och sover osv :D det var så kul :love:

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Edla
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
403
Senast: Oknytt
·
Småbarn Kan vi prata om denna djungel? Jag har gått med i gruppen Bilbarnstolar på Facebook, men vill gärna ha input från så många håll som... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 612
Senast: starcraft
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka