Formatera om vista

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Ingensomvet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 527
I

Ingensomvet

Ja, hur gör man det? Behöver man några skivor osv?
Har aldrig gjort nått sånt här förut men skulle verkligen behöva det, min dator har segat ihop totalt :S Eller finns det något annat man kan göra?

Om det spelar någon roll har jag en HP Pavilion dv9000

Sv: Formatera om vista

Antingen så använder du skivorna som datorn har uppmanat dig att skapa, eller så kan du återställa datorn genom att trycka på nån F tangent när du startar upp den. Det står i instruktionsboken. Annars kan du backa till ett tidigare skede genom att välja systemåterställning under hjälp-menyn. Vad är det specifikt som är fel på datorn?

Sv: Formatera om vista

Du har kanske för lite ledigt utrymme på datorn? Innan du formaterar om så kan du ju rensa datorn, slänga en massa onödiga program, filer och skit som du inte har någon användning för;)

Använd städprogram som tex CCleaner.

Jag började "städa" min dator nyligen och har redan gått från 9GB ledigt till 24GB ledigt :) Har ändå väldigt mycket kvar att gå igenom.
Anledningen till att jag inte vill formatera om är att jag har så mycket som jag vill spara, men har ingenstans att föra över det till under tiden.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 700
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka