Formaterade...datorn död

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare pika
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 921
P

pika

Jag formaterade sonens dator . När jag sen skulle installera xp pro igen ,så det ända som händer är att det kommer upp e text: Kontrollerar maskinvara....sen är skärmen svart och datorn jobbar inte alls :(

Jag är jättelessen men min son är ännu lessnare, så snälla har ni något förslag vad jag kan göra?

Sv: Formaterade...datorn död

datorn kan visst jobba. Iböand kan ett förlopp ta TID....lååång tid. I vissa fall har jag trott liknande men lämnat datorn igång över natten och på morgonen har det visat sig vara färdigt, var det nu var.

Tror du verkligen det? Den blinkar inte en enda gång...hm....får sätta i skivan imorgon och låta den stå på en bra stund,så får vi se *hoppas*

Det kollade jag innan jag formaterade,kan det ha ändrats?? Det måste jag kolla igen då :)

Har du några förslag vad det annars kan bero på ?

Ja, jag håller ju inte med då jag råkat ut för det här. I nuläget hittar ingen felet, som förmodligen är hårdvarurelaterad. Men hoppas för din skull att det är så.

Ja Jag har kollat ett cd står som första och det gör den . Nu har den stått på i en timme och inget har hänt :(

Låter den stå på och ser

Kan man inte gå in i menyn och ändra något?

Nej det gör jag inte ,bara i datorns meny....hm ...inte mycke man begriper där

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt... 2
Svar
22
· Visningar
5 126
Senast: Hejsan.
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 226
Småbarn Jag håller på att bli tokig på min sambo som jag måste instruera genom ALLT! Det har väl egentligen varit såhär ända sedan sonen föddes... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 936
Senast: Bollen
·
B
IT & mobiler ....igen då. Har nu för tredje gången på kort tid fått problem med att windows inte laddas. När jag startar datorn visar sig...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Blossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II