Första omgången löser upp, den andra rengör.Varför shamponerar man två gånger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första omgången löser upp, den andra rengör.Varför shamponerar man två gånger?
Första omgången löser upp, den andra rengör.![]()
Jag kör också två gånger, har inget att göra med hur ofta jag duschar men det känns fräschare. Hellre en gång för mycket liksom.Tvättar du håret så sällan att du måste lösa upp smutsen innan du kan få bort den?
jag har senast idag funderat på varför Pågens gifflar säljs i förpackning om TRETTON... Det är ju liksom inte jämnt delbart i någon annan familj än en deltagare i familjen annorlunda, med 11 barn...Det här stör mig. I-landsproblem deluxe.
Som exempel: jag har 2 hundar. Väldigt många godisförpackningar har 3,5,7 godisbitar. Varför? Varför inte ett jämnt delbart antal? Har man en hund kvittar det. Har man 3 hundar så räcker ju inte 5 bitar till att ge 2 var ändå.
Likadant med en påse lussebullar som har 5 bullar. Varför inte 6?
Sen hela grejen med att förpackningar med korvbröd ofta inte matchar antal på förpackningar korv är en helt annan sak.
Det står som instruktion på schampoflaskan. Och jag är lärd att göra så för att hårbotten ska bli ordentligt ren.Tvättar du håret så sällan att du måste lösa upp smutsen innan du kan få bort den?
Det står som instruktion på schampoflaskan. Och jag är lärd att göra så för att hårbotten ska bli ordentligt ren.
jag har senast idag funderat på varför Pågens gifflar säljs i förpackning om TRETTON... Det är ju liksom inte jämnt delbart i någon annan familj än en deltagare i familjen annorlunda, med 11 barn...![]()
Jag älskar att du vet hur många gifflar det finns i en förpackning.jag har senast idag funderat på varför Pågens gifflar säljs i förpackning om TRETTON... Det är ju liksom inte jämnt delbart i någon annan familj än en deltagare i familjen annorlunda, med 11 barn...![]()
När jag var barn fick man inte ta mer än en eller två från farmors fat - även om det fanns fler kvar i påsen.jag har senast idag funderat på varför Pågens gifflar säljs i förpackning om TRETTON... Det är ju liksom inte jämnt delbart i någon annan familj än en deltagare i familjen annorlunda, med 11 barn...![]()
Senast jag var hos frisören schamponerade hon mitt hår fem gångerHar fått "lära" mig av frisören att man ska schamponera två gångersen orkar jag inte alltid göra det. Men mitt balsam är iallafall slut före för mitt trassel behöver mycket balsam..
imponerande att du har räknat!jag har senast idag funderat på varför Pågens gifflar säljs i förpackning om TRETTON... Det är ju liksom inte jämnt delbart i någon annan familj än en deltagare i familjen annorlunda, med 11 barn...![]()
jag har senast idag funderat på varför Pågens gifflar säljs i förpackning om TRETTON... Det är ju liksom inte jämnt delbart i någon annan familj än en deltagare i familjen annorlunda, med 11 barn...![]()
Vem vill dela?
Alla mina![]()
Jag älskar att du vet hur många gifflar det finns i en förpackning.![]()
imponerande att du har räknat!
Jag måste köpa en påse och kontrollräkna...