Försäkring

I

Iza

Snart dax att förnya försäkringen. Ringt runt till några och kollat priser. Det skiljer som bara den.

Min undran är vad finns det mer för försäkringsbolag? Jag har ringt till IF, Agria o Sveland.

Folksam. Glöm inte att jämföra andra villkor oxå - inte bara priset.

Glöm inte jämnföra, självrisken, hur stor del de betala utöver självrisekn, hur lång skadeperiod de har.

Men kan nog jämnföra i det oändliga, problemet är bara tt försäkringvillkoren är oftast väldigt svårtolkade.

Självrisken har jag märkt skiljer lika mycket som årspremien :crazy:.

Detta är ju ur svårt. Jag blir alldels rådlös.

Gå in på http://www.insplanet.com och skriv in dina uppgifter så jämför de alla försäkringsbolag åt dig GRATIS :idea: :bow: Snabbt går det också. Min mamma tjänade en tusenlapp när de skulle ha ny bilförsäkring.

Mvh/Marie

Men du jag hittar inget om djurförsäkring? Är det jag som kollar helt fel?

Jag har precis bytt bolag till de flesta av mina hästar och bytte till Folksam då de var bäst för mina raser. Kolla upp vad som gäller för just din ras. Kan skilja mkt mellan bolagen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 060
Senast: morgaine
·
Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
346
Senast: escodobe
·
Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 654
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 183
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka