Försäkring

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Jozephin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 756
J

Jozephin

Är inte så insatt i det här med försäkringar.
Men vad tycker ni man skall ha för försäkringar? Hos vilka har ni färsäkring på era katter? Vad har ni för typ av försäkring? Fördelar/nackdelar osv?

Ett litet foto på min sötnos:
kizen1v3dagar.jpg

Sv: Försäkring

Vad är det för katt, raskatt eller huskatt? Om det är en raskatt, vad ska du ha den till?

Är det en huskatt så finns det inte så mycket att välja på. Veterinärvård såklart, Agria (kanske fler som har, vet inte) har ett tillägg som även täcker medicin och rehabilitering.

Vissa bolag tillåter livförsäkring på huskatt, men det vet jag inte så mycket om. Bäst är att kolla runt på dom olika bolagens hemsidor och jämföra vad du får och för vilket pris.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 477
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Katt Jag har idag försäkringar till mina katter som täcker veterinär med upp till 60 000 kronor. Det är mellan försäkringen på den här sidan... 2
Svar
30
· Visningar
1 996
Senast: kma
·
Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
376
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka