försäkring

wtf

Trådstartare
som ni kanske vet så har jag en omplacering, är inte så hajj på det där med försäkringar..
meen, han har agria livförsäkring (?) och kostnaden för det är 2000 om året (juni).. vad jag undrar är om man kan lägga om det där så att man betalar i kvartalet? jag står inte som ägare ännu, men ska fixa det där snart iom att vi ska fixa pass åt honom..

hjälp :bump:

Sv: försäkring

tror det bara går att välja helår,halvår,eller att dom drar från ditt konto varje månad! jag har halvår till alla mian djur!

Livförsäkring faller bara ut om hunden skulle dö av ngn anledning, kolla så att du oxå har en vetrinärvårdsförsäkring ifall din hund skulle bli sjuk, den är nästan viktigare än livförsäkringen! Betalning kan ske helår, halvår el. månadsvis. Lycka till!!

Vem har tecknat försäkringen?
Är det du eller den förre ägaren. Jag tror inte att du får ut något om det var den förre ägaren som tecknade den. Om det var den förre ägaren så kolla ordentligt med försäkringsbolaget vad som nu gäller.

Ska du teckna en ny försälring så fundera igenom vilka villkor du vill ha och gör sedan en förfrågan hos olika bolag. Agria är bra men oftast mycket dyrare än andra bolag. För min del så fick jag i stort sett samma försäkring drygt 1000:-/år billigare hos IF.

Liknande trådar

Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 340
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 589
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 534
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?