Försäkringar..

Sv: Försäkringar..

japp och ingen liten höjning. självrisken på 2300kr höjs till 2800kr!:eek:

det är ju faktiskt inte så konstigt att du inte fick ut mer när du inte har kostat på en sådan försäkring som täcker sådant! jag la ut nästintill 10 000kr i vet vård och medicin. fick ut 1700kr. efter det ändrade jag försäkringen så nu har jag en som täcker medicin också.

något lustigt är att if anser att minishetland har större risk att göra illa sig än en shetland.. mini har högre premie!! jag anser tvärtom faktiskt då en mini ex inte används till trav...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 492
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 419
Senast: Edla
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
1 299
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31