Försäkringen.

T

tamsan

Om man tar ut sin häst på foder, ska man fortfarande betala försäkrigen själv eller ska fodervärden göra det?

Sv: Försäkringen.

Jag har valt att betala själv vid fodervärdskap.Men många låter fodervärden betala .Man kan göra det som känns bäst för en själv. Min sista häst gjorde fodervärden en egen teckning då hästen skulle användas i trav så tecknade hon en A2 Racing heter den så(???) men när jag fick tillbaka hästen så tecknade jag bara om den till ordinarie försäkringen igen A1. Inga problem.Lite omständigt men det funkade ialla fall.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel... 2
Svar
33
· Visningar
2 290
Senast: Masse
·
Anläggning Vet inte om jag har lagt inlägget rätt, men handlar ju om gårdar. Vi har flyttat hem hästarna och jag undrar nu om man behöver ha något...
Svar
3
· Visningar
337
Senast: Johannna1
·
Hästmänniskan Har ni någon gång varit med om att ett försäkringsbolag strulat när köpare ska ta över försäkringen? Har lämnat fullmakt men när köpare...
Svar
11
· Visningar
1 392
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
498
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka