Försäkringsfråga - förstörd hjälm?

Sv: Försäkringsfråga - förstörd hjälm?

Konstigt:confused: , för Idas pappa Mats sa att det funkat för dom. Och att expediten på Sharpman sagt att hon gjort så mer än en gång...:confused:

Jag försökte med allt men fick inga pengar för en ny hjälm :mad: I stort sett sa de att om jag hade haft mössa eller keps hade de ersatt det men(!!!) det är inte LAG på att ha hjälm så då ersätts inte denna!!!:eek:
Helknäppt!!!! Har iofs kanske ändrats nu, det var ju ca 2 år sen jag kraschade..

Vad är det för logik i det?
Det är ju inte lag på vare sig mössa eller keps heller!

Immer

Vad är det för logik i det?
Det är ju inte lag på vare sig mössa eller keps heller!

Immer

De sa att de ersatte kläder, smycken osv.. Så rent logiskt hade det varit bättre att haft mössa eller keps på mig då de hade ersatt det..;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 060
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 484
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Jag har en omplacering via en förening. Föreningen meddelade att han hade reservation för artros, vilket jag har erfarenhet av så jag...
Svar
10
· Visningar
1 231
Juridik & Ekonomi Jag försöker läsa villkor i mina försäkringar men blir inte klokare. Kan man få ersättning för ärr efter operation? Jag har opererat... 2
Svar
26
· Visningar
1 371
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka