Förslag: Nåla en antivirus-tråd

Unix

Trådstartare
Just nu är det ju minst tre trådar som handlar om virus, antivirus och val av program :)

Sv: Förslag: Nåla en antivirus-tråd

Det hjälper föga!

Alla tror att de får bättre svar om de ställer en egen fråga :angel:

Ja, men det finns fler ämnen som också borde ha en nålad tråd i så fall. Till exempel finns det även många trådar om Moviemaker. Men vi kan inte ha hur många nålade trådar som helst. Tre är absolut max, men helst bör det vara färre. Jag funderar därför på att eventuellt ta bort nålningen av några av de trådar som redan är nålade.

Vad har ni andra för åsikter om detta?

Senast ändrad:

Men det här är ju trots allt datoravdelningen här på Buke, och sådan jäkla trafik kan man ju inte direkt säga att det är här, så att andra trådar liksom trängs undan till förmån för bara en massa trådar om virus och antivirusprogram.

Så nä, jag tycker i alla fall att det är bra som det är här inne!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 995
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu... 67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
47 696
Senast: Artline
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 954
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Ännu en välja -ras tråd :) Föräldrarna ska skaffa ny hund då den nuvarande börjar bli till åren. De funderar på om de skulle titta på... 2
Svar
27
· Visningar
2 705
Senast: Idahoe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023