forslunda!!

V

vidalinn

är det nån som har någon erfarenhet av den skolan?
Vill veta allt!! ;)
 
Ja, jag praktiserar just nu och "bor" resten av tiden på hippologum (ridanläggningen alldeles bredvid skolan) vad vill du veta??
 
ja vill veta om det är en bra utbildning och om det är bra lärare osv
 
Hej igen... De allra festa är mycket nöjda med sin ubildning!! lärarna vet ja ginte så mycket om förutom kör och ridlärarna som jag känner väl, och rektorn på skolan... men de övriga lärarna vet ja ginte så mycket om. Det bror nog som sagt på vilken utbildning du är intresserad av... häst eller?
 
Jag tycker det verkar vara en bra skola vad jag hört,
otroligt fina hästar de använder :love:
(jag har praoat på hippologum, det är deras hästar de använder. Snyggt ställe.)
 
Ja vi har väldigt bra hästar, trevliga och välutbildade. Dessutom rider de som får på forslunda för den bästa tränaren också =)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Blossom
·
Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 091
Senast: Sedna
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 607
Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp