Första tävlingen

Soff91

Trådstartare
Nu har jag typ blivit sån som tänker på allt. Och det jag tänker på just nu är hur det kommer gå för mig och min häst när vi ska ut och tävla för första gången. Hon har aldrig varit på en tävling och jag tävla när jag var kankse tio år eller något (nu är jag 19.) Hur gick det för er när ni var på tävling med en häst som aldrig vart på tävling förut? Någon som har några tips ? :)

Sv: Första tävlingen

va är det för slags tips du vill ha?
Om tider, eller annat tänk eller?? :P

Sv: Första tävlingen

Nej men ungefär hur det var första gången ens häst var på tävling. Hur ens häst betedde sig :)

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: MiniLi
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 585
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka