Försvunna användare?

Ninnurur

Trådstartare
Ikväll har jag uppmärksammats på att användare tagits bort helt utan att de själva ens vet varför. De jag vet som är drabbade är Houdinie och Prallan, finns det fler? Och vad är det som har hänt? :confused:

Sv: Försvunna användare?

Jag såg detta med Prallan i en tråd tidigare idag. Jag har inte tagit bort några av dessa användare, jag har inte raderat användare på väldigt länge.

Jag vet inte vad detta kan bero på men skall försöka titta närmare på det i morgon.

Från Houdinie:
"Kan du hälsa från mig att jag satt länge igår och funderade på om jag måhända blivit bannad och vad jag hade gjort för att förtjäna det isåfall... jag kom inte på något..."
&
"Ja, och hoppas att han kan återställa så man slipper se ut som en newbie med 0 inlägg..."

Hoppas du kommer på vad som hänt! :)

Tjohej!
Tebax :D

Tack Ninnurur för alla hjälp och förmedling :bow::bow:

Tja du ser rätt ny ut.
Har du fått tillbaka dina PM och så?
Nåväl, Gunnar kan väl skruva litet på räknaren.

mm, inga pm, bilder el nåt kvar :( Men han forskar i saken!!

Jag tror jag lyckats knyta alla gamla inlägg till kontona nu. Jag har även lagt in det gamla riktiga registreringsdatumet. Då ni skrivit inlägg på forum som har rensats automatiskt finns inte alla gamla inlägg kvar vilket gjort att jag gjort en uppskattning på ungefär hur många det bör ha varit.

Hemskt ledsen för detta, förhoppningsvis är det inget som upprepas för flera, då jag inte har någon förklaring till varför det hände.

Allt gammalt, som bilder och PM är inte kopplat till de nya kontona och jag vet inte om det går eller om jag vågar mig på det, då det alltid finns risker med att peta i databasen.

?? Kan någon ha "skämtat" med dig?? Fick du nytt lösen till mailen sen, funkade det iaf?

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 295
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 833
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka