Försvunna bokmärken på iPad

lethal_smile

Trådstartare
Helt plötsligt, utan att jag gjort något har ALLA mina bokmärken och länkar sparade i läslistan försvunnit! Hur och varför har detta hänt? Går det att få tillbaka allt igen?

Mycket tacksam för svar / stressad student som inte vill leta svåra källor på internet igen.

Sv: Försvunna bokmärken på iPad

Bokmärken försvinner inte hur som helst, någonting har du ju gjort.
Vad använder du för webläsare? Har du fler Apple-enheter som Macbook eller iPhone så att du använder iCloud och synkar dina bokmärken via det?

Jag har inte gjort någonting alls! Det är det som är grejen. Kan vara att systemuppdateringen tagit alla mina bokmärken? Har endast iPad, men har iCloud, kan dock inte hitta någonstans att mina bokmärken ska sparas där...

Edit: Den ska ha säkerhetskopierat till iCloud när den laddades igår vid 18tiden, men finns mina bokmärken kvar i iCloud om de var borta innan kopieringen?

Har kollat andra forum där andra varit med om samma sak där de skrev att de "dödat" safari och när de startat igen har bokmärkena kommit tillbaka. Vågar jag starta om iPaden eller de är helt borta då?

Senast ändrad:

Tog chansen(risken) att starta om iPaden och allt är på sin vanliga plats. Men någon som vet varför allt bara försvann?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
744
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta... 2
Svar
38
· Visningar
3 812
Senast: Sesca
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 985
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 567
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31