Försvunnen kommentar i bildgalleriet?

Pazuzu

Trådstartare
När man går in på sin profil så står det ju hur många bilder man har lagt in i galleriet och hur många kommentarer andra användare lagt. Tidigare har jag haft 11 bilder och 9 kommentarer (fråga mig inte varför jag kommer ihåg det ;) ), men nu precis fick jag se att det endast står 8 kommentarer.:confused: Hur kommer det sig att en har försvunnit bara sådär? Jag skulle gärna vilja veta vad det var för någon, då jag själv inte listat ut vilken det är som försvunnit...

Sv: Försvunnen kommentar i bildgalleriet?

Jag, som är moderator för Bildgalleriet, har faktiskt ingen aning. Har nog bara raderat en enda kommentar om en bild. Det var någon som bara lagt in en massa svordomar.

Eventuellt kan det vara så att det är en kommentar av en borttagen användare, de kanske inte räknas i statistiken.

Men spelar det någon roll?

Sv: Försvunnen kommentar i bildgalleriet?

Nej då, jag var bara lite nyfiken på varför den skulle ha försvunnit.:angel:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 904
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 391
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 495
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka