försvunnen tråd

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Harmonica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 669
Status
Stängd för vidare inlägg.
H

Harmonica

jag lade igår in en tråd där jag ville ha hjälp att räkna ut foderstater till två hästar. nu är den borta.... WHY?
den finns inte, varken när jag letar själv eller söker på den.

vad var det för olämpligt med den? för de trådarna tas ju bort...

väldigt förvirrad:cry:

Sv: försvunnen tråd

Om du tittar längst upp på den NÅLADE tråden så står det klart och tydligt att man INTE får fråga efter foderstater.

Såhär står det:

Enskilda foderstater är ej tillåtna

--------------------------------------------------------------------------------

På förekommen anledning vill jag påminna om att foderstater EJ är tillåtna i forumet foder, om man vill ha en sådan gjord får man helt enkelt vända sig till annonssidan eller använda sig av de foder statsprogram som finns tillgängliga på internet.

Boj/moderator foder

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Haha visste inte hur jag skulle formulera rubriken 🙈 Jag har en häst som varje vår när det börjar växa blir svullen runt ganascherna...
Svar
9
· Visningar
591
Senast: iNHALE
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 408
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka