Fortfarande inte fått licens?

Solvira

Trådstartare
Kan man hoppas på att få licensen nu innan årets andra tävling, som för mig går av stapeln på söndag? Jag skickade in betalning och licensunderlag för dryga månaden sen.

(Jag blir alltid såhär harig när startlistorna kommer ut... :crazy: Allt måste platsa! )
 
Sv: Fortfarande inte fått licens?

Vi betalade i januari och då fick man den nya brickan rätt snabbt. Dock tror jag att det är nu är fler som betalar vilket gör att det tar längre tid. För något år sedan var det ju vissa som aldrig fick brickor:)

Jag tror inte att du behöver vara orolig i alla fall!
 
Sv: Fortfarande inte fått licens?

Har du kvittot och lilla "lappen" så är det ju din licens tills du fått brickan! Jag skulle iaf avvakta ett tag till innan jag försökte ringa förbundet.
 
Sv: Fortfarande inte fått licens?

Jadå, jag har ju tävlat en gång i år redan med lapp och kvitto istället, men det känns alltid säkrare med brickan. Jag menar, brickan kan inte flyga iväg ifall det kommer en kastvind. :angel:
 
Sv: Fortfarande inte fått licens?

För mig tog det ca 1 månad efter att jag betalt in tills jag hade brickan.
Du får hålla håååårt i lappen om du ej hinner få brickan innan tävling. ;)
 
Sv: Fortfarande inte fått licens?

har inte heller fått min licens än, är snart en månad sen jag betalade in... Så har det varit för mig varje år, har dröjt jättelänge..
 
Sv: Fortfarande inte fått licens?

jag fick min efter knappt en månda efter inbetalningen tror jag. Det kan ta ett tag att få brickan så jag skulle inte vara orolig.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: zarmino
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Lyan
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 607
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp