Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns fett nice med mer naturligt hår faktiskt.
 

Bifogade filer

  • 9DE29377-38C5-444F-91D5-3E2EA71E8036.jpeg
    9DE29377-38C5-444F-91D5-3E2EA71E8036.jpeg
    297,3 KB · Visningar: 266
Jättefint!! Jag funderar på att klippa mig till din längd, det känns ganska praktiskt. Jag har till midjan nu och orkar aldrig göra något med det. Klipper jag mig kommer jag med 100% säkerhet att ånga mig dock. Ett riktigt I-landsproblem :rofl:

Tack!

Klippte mig kort förra året och sparar ut nu, skulle vilja ha lite längre för att kunna ha en snygg ponytail men annars är det skönt med kortare hår! Men älskar det som mest när det är långt. Även om det är besvärligt. :p
 
Enkelt... Enkelt! Vänta du tills du suttit där och frusit i timmar, du har inte sett ett liv, det går inte tända en brasa för veden är för blöt och hunden står på grannmarken och skäller olovliga älgar:arghh: det är inte enkelt att uppbringa sådant tålamod!

mvh,
Sitter inte på pass om jag inte blir tvingad

Lägg till att ha en pipande älghund bredvid sig som är VÄLDIGT upprörd för att hon inte får kuta efter älg som kollegan gör... det var uthärdligt första minuterna, sedan undrade jag om någon jävel korsat in schäfer i henne för hon pep. Konstant. :arghh:

Särbon har alltid torr ved med sig :D som jag fick bära när jag var med senast... :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 462
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 863
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 714
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 660
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp