Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan vad du är snygg :love: Och även jag som tycker att naturliga hårfärger är lite tråkiga normalt sett, tycker att det var en schysst nyans.
Tack så hemskt mycket!
Färgen är nästan finare utomhus dock. :D

Men håller egentligen med om att naturliga hårfärger kan vara lite tråkigt jämfört med typ rosa, lila och grönt men ska väl köra lite historiskt nästa år och ville köra på mer naturligt.
 

Bifogade filer

  • E7FF5598-88E3-4143-8240-E46CA8FB5AB9.png
    E7FF5598-88E3-4143-8240-E46CA8FB5AB9.png
    587,8 KB · Visningar: 314
Färgade om håret och tog bara ny färg vid rötterna, då jag tänkte att topparna kunde få ha kvar den där pastellaktiga färgen, verkar dock som hela håret blev färgat ändå.
Syns förvisso några slingor här och där med ljusare partier.

Var ute och gick måste gått rätt fort få bakgrunden visst blev suddig. 😂😂😂

50E1B9C9-696C-4334-80FA-90F1E453E41B.jpeg
 
Tack så hemskt mycket!
Färgen är nästan finare utomhus dock. :D

Men håller egentligen med om att naturliga hårfärger kan vara lite tråkigt jämfört med typ rosa, lila och grönt men ska väl köra lite historiskt nästa år och ville köra på mer naturligt.

Supersnygg färg!
 
Årets Halloween-tema var "klä ut dig till något du tycker är läskigt":

75204641_10156695387015677_2936183808417857536_n.jpg


Jag skulle egentligen ha varit helt gråmålad i ansiktet, på håret och på armarna, men när jag började måla med färgen som såldes som grå insåg jag att den blev mer smurfblå på min hud. Väldigt, väldigt smurfblå. Himla puckat av mig att inte testa den i förväg, men den ser verkligen klockrent blygrå ut i förpackningen! Nåja, får väl gå som smurf nästa år eller något så jag får nån användning för eländet! :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 457
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 861
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 712
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 660
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp