Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack så mycket! Kopplade min kamera till min mobil och tog bilden själv. :heart
Alltså bilden är verkligen super special. Typ ballerina meets the girls från the ring. Fin & läskig i en symbios. Super bra. Tycker det är häftigt du våger dela med dig också! och fy fan vad tråkigt man som kvinna skall känna att man inte riktigt vet om man våger, det är en sensuell bild, men inte porrig alls och ändå tänker man "skall jag våga visa denna". :meh: Iaf tänker jag ofta själv så. Jag är väl rädd för alla snusk gubbar som direkt går igång på sånt och kanske tillomed bestämmer sig för att "njuta" bilden. Dock tycker jag du har helt rätt attityd med "Yolo" och sen tänka "fuck it".

Jag våger inte dela bilder på mig själv som skulle vara "halv naket", då jag vet hur jäkla äckliga många män är och jag inte vill dom skall ta på sig själv till bilder på mig. Hur jäkla tråkigt är inte det? Så även en bild som är vacker, kunstärlig och jag tycker är snygg på mig själv, skulle jag aldrig våga dela även på min privata instagram och inte alls på ett offentligt forum/facebook pga just män. :arghh: - Blev lite rant här från min sida, då det väckte såna tankar i mig.

Men tycker det är väldigt skönt att du skitar i sånt och bara är dig själv. You go girl!
 
Alltså bilden är verkligen super special. Typ ballerina meets the girls från the ring. Fin & läskig i en symbios. Super bra. Tycker det är häftigt du våger dela med dig också! och fy fan vad tråkigt man som kvinna skall känna att man inte riktigt vet om man våger, det är en sensuell bild, men inte porrig alls och ändå tänker man "skall jag våga visa denna". :meh: Iaf tänker jag ofta själv så. Jag är väl rädd för alla snusk gubbar som direkt går igång på sånt och kanske tillomed bestämmer sig för att "njuta" bilden. Dock tycker jag du har helt rätt attityd med "Yolo" och sen tänka "fuck it".

Jag våger inte dela bilder på mig själv som skulle vara "halv naket", då jag vet hur jäkla äckliga många män är och jag inte vill dom skall ta på sig själv till bilder på mig. Hur jäkla tråkigt är inte det? Så även en bild som är vacker, kunstärlig och jag tycker är snygg på mig själv, skulle jag aldrig våga dela även på min privata instagram och inte alls på ett offentligt forum/facebook pga just män. :arghh: - Blev lite rant här från min sida, då det väckte såna tankar i mig.

Men tycker det är väldigt skönt att du skitar i sånt och bara är dig själv. You go girl!

Har faktiskt fått 0 konstiga/äckliga kommentarer. Det finns hopp för mänskligheten. ;)
 
Vi var på bäversafari i Klarälven för ett par veckor sen. Heeelt underbart!
IMG_20200723_193534.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 524
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 955
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 077
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 080
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp