Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
De få gånger jag faktiskt gör något åt mitt hår och använder läppstift är värda att dokumenteras 😁
IMG_20200825_204233.jpg
 
Faktiskt lyckats ta lite outfitbilder sista veckan, men har fortfarande inte laddat upp dem på instagram. Känner mig bara helt omotiverad trots att jag egentligen vill uppdatera. Kanske blir för socialt 🤔
Kjolen är sydd av ett lakan iallafall. Återbruk for the win 😁
C354AC6F-D14B-43A7-9D02-8D3AAF3B1F87.jpeg
 
Är på semester, men ändå - ser väl inte riktigt ut som en 30 årig försäkringskonsult som jobbar på ett av världens största bolag? Haha
Har färgat underhåret rosa också- kompenserar för en väldigt ordentlig tonårstid ;)
 

Bifogade filer

  • 20200828_111459.jpg
    20200828_111459.jpg
    151,3 KB · Visningar: 347
Asså.....fi fan...Som vanligt en som sjukskriver sig på "rutin". vilket ju även drabbar mig som halvt sjukskriven då jag inte får luckor som en annan fick när hen va delvis sjukskriven 🙄. Meeeen jag hann inte den sista såååattte. Så var det med det 🙄.
 
Skönt och landa i soffan hemma, strax lunch. Får bli en färdig pastasallad med räkor jag köpte i närbutiken på vägen hem meeen soppa hade nog eg vart mer passande i regnrusket 😄.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 882
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 977
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 980
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp