Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Firar nyår på hotell med fina kollegor 😁
IMG_20201231_220757.jpg
 
Jag tycker att det är så läskigt!
Inte du förstås! :D :heart Men själva grejen. Det där är ju en hittepåmänniska, det ser inte ens ut som en redigerad bild av dig.
Jag också! Jag har provat andra appar men det syns i princip alltid att det är samma bild och man får klicka och dra massor. Här bara klickade jag på fyra knappar och så blev det så ”bra”. Fast Ping blev duktigt förvrängd i första steget :rofl:
DD665C91-1FF7-4CD3-8AAE-89ADA1D266FA.jpeg
 
Längesen ja delade en bild på mig här, håret lite längre och inte lika rött längre med lite utväxt. Var på jobbet och slog på huvudströmmen, så värmaren går på lastbilen imorrn. Var ändå på jobbet och tankade personbilen och brukar stänga av huvudströmmen när det är långledig. Större risk att lastbilen startar då och slipper kabla igång den. :)
Me2lovelies.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 840
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 690
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 656
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Dressyrsnack 17
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

Tillbaka
Upp