JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fortsatt hopp för ridskolan
Bukefalos 30 år!
Moderator
Ridweekend
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Startad av cassiopeja
7 Dec 2015
Svar: 0
Visningar: 1 231
Dagbok
Järpens ridklubb lägger ned
Hästnyheter (ÖP)
Järpens ridklubb har beslutat att lägga ned ridskoleverksamheten från och med april. - Vi har för få ridskoleelever, säger Eva...
Startad av Gunnar
23 Feb 2009
Visningar: 926
Hästnyheter
Inga pengar till ridklubben - än
Hästnyheter (ÖP)
Det är fortfarande oklart om det blir nya kommunala bidragspengar till hotade Järpes ridklubb. Representanter för ridklubben...
Startad av Gunnar
1 Dec 2008
Visningar: 865
Hästnyheter
Ökade bidrag räddar ridklubbens verksamhet
Hästnyheter (ÖP)
Järpens ridklubb fortsätter sin verksamhet. Det har klubbens styrelse beslutet efter att Åre kommun inför 2009 beviljat över 200...
Startad av Gunnar
30 Dec 2008
Visningar: 921
Hästnyheter
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
32 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 976
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
54 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 602
Hund