Re: Hallå!

:bow: :bow: :bow: :bow: :cool:, he he...du är bara för härlig.

MVH Madde....vi ses.
 
Re: Hallå!

Att det krävs moderatorer på denna sida beror ju på att det är en privatägd sådan. Som jag uppfattat det, har Gunnar regler, för att det hela ska funka smärtfritt även från hans sida, som moderatorerna har fått i uppgift att hålla efter på forumen. Jegra råkar vara moderator på den här sidan och det tycker jag att hon sköter bra! På buke finns en sida för Barock och en sida för Juridik, för de som lyckats missa det.
Visst är det tråkigt att man måste begränsa diskussionerna, men käre Antti - det är på grund av såna som du, som de öppna forumen måste stängas... Det krävs eftertanke, respekt för andra och kanske framförallt en vilja att hitta lösningar när man diskuterar på nätet.

mvh Evelina
 
Re: Hallå!

Nej helt fel.
Det är för att ni ska skydda eran sandlåda.
För vad handlar det om?
Jo, någon påstod att jag hade gjort något felaktigt. Och när jag begärde att de skulle visa det så togs det bort.
Alltså fick lögnen kvarstå som sannnng.
Att spider hurrar är en effekt av det. Då slipper hon ta tillbaka det hon anklagade mig för. Samtidigt så skyddas hennes källa som gav henne falsk information.
SÅ det är vad som sker. Ni skyddar lögner och falska påhitt.
Så skyddandet av sandlådan är viktigare än rättvisan och vad det är har jag redan skrivit.
Och allt detta av folk som är blixtsnabba på att skrika om orättfärdig behandling av sandlåde medlemar.
Det är tack vare sånna som jag som världen fortfarande fungerar. Alla dom som i alla tider har haft ryggrad att stå emot.
Ryggdunkare, rövslickare, fjäskisar finns det uppsjö av och är majoritet som klara sig på andras bekostnad.
 
Re: Hallå!

Att diskutera med Antti är som att hälla vatten på en gås. trots flera år med samma attityd på de flesta forum, är han fortfarande lika oförstående inför att folk irriterar sig på hans språk, och även lika ointresserad att ändra debatt-teknik. Jag har förstått att Antti inte förtår skillnaden i angrepp på hans kunnande inom hästeriet (vilket jag hittils aldrig sett hända), och angrepp på hans infama språkbruk.

I den mån "vi vill skydda vår sandlåda" är det vår fulla rätt. Gör som Indiana Jones meddelade, skaffa dig en egen, Antti lille.

Bästa sättet att få tyst på Antti är att helt enkelt ignorera token. Jag föreslår att vi alla manngrant och envist på barockforumet ignorar anttis inlägg, och helst på andra håll också. Finns det inte en sådan funktion här någon stans, att man bara ser de inlägg man vill?

Antti har ännu aldrig lyckats tillföra något kreativt till någon diskussion utan endast lyckats att skapa irritation och ledsamheter.

Jag har i en privat och vid det här laget rätt långdragen mailkontakt försökt att få antti att förklara syftet med sin tråkiga debatteringsmodell. Trots ett otal mail, har karl ännu inte klarat att förklara någonting. Han har inte lyckats med annat än att byta ämne.

Så låt oss bortse från honom, så lämnar han oss snart i fred.
 
Re: Hallå!

Jag tror jag än en gång får lov att upprepa det faktum att jag inte håller någon om ryggen. Jag struntar faktiskt i om du och Spider är osams om något, det var hela diskussionen som sådan som inte hörde hemma på just detta forum. Simple as that.

-----------
För att inga missförstånd ska uppstå; följande skriver jag helt och hållet i rollen som privatperson och deltagare i det här forumet, det har inget med min roll som moderator att göra:


Istället för att ondgöra dig över hur dumma, korkade, lismande, fega, veka, mesiga, ryggradslösa och fan-vet-allt vi är, PM'a Spider och red ut det så kan ni väl ta och lämna en rapport när ni är klara? OK?

Nu när vi ändå är nere i den här "skälla-på-varandra" historien skulle jag vilja tillföra lite konkret material att slåss om:

Kan du, Antti, specificera vilka lögner och vilka falska påhitt du menar att vi har sagt?

Och du får ursäkta mig, men jag tror inte att du är den som ska avgöra vem som har ryggrad eller inte. Så länge du undviker att möta oss IRL och ta en diskussion i verkligheten kommer jag aldrig någonsin anse att du har ryggrad och vågar stå emot.

Låt oss mötas en dag (egentligen skulle jag föredra med häst för att verkligen kunna visa vad vi pratar om men det kan ju vara praktiskt svårt att lösa) och försöka förstå varandras ståndpunkter. Låt oss se varandra i ögonen, så får vi se om du verkligen vågar stå för att du skulle vara den enda i den här församlingen som som har ryggrad.

/en "Sand-låde-lekare"
 
Re: Hallå!

Antti

Brukar inte vara inne på denna inriktning men har spanat upp ditt signon ett par gånger.
Har varit inne på din hemsida och det verkar som att du har någon sorts engagemang eller är det möjligen din kvinnliga kompanjon som står för den biten?

Det som gör mig nyfiken är att jag vid samtliga tillfällen på Buke enbart läst galla från din sida och då undrar jag om jag missat dina mer konstruktiva inlägg d.v.s där du delar med dig av dina kunskaper eller är det så att du gästar detta forum enbart med syfte att trakassera lämpligt offer efter en djävlig dag?
För vad jag förstår så är du inte här för att söka kunskap eller råd.
 
Re: Hallå!

Vem har sagt att jag hurrar?
Och förresten så var det bara dig jag pm:ade om det jag tyckte att du gjort fel och ingen annan. Det var du som drog upp det för hela världen!!

Sen tror jag faktiskt inte att "min källa" gav mig fel information. Som du säkert kommer ihåg skrev jag och/eller mellan namnen eftersom jag inte visste vem av er det var.
 
Re: Hallå!

Förstår inte vad denna Anti syftar på :devil:, antagligen har jag missat nåt stort eller så har hon en rejält livlig fantasi :D Tycker att du och de allra flesta andra moderatorer (stavning?) fungerar jättebra :) Tack för att ni ställer upp! Jag skulle nog ha svårt att ta mig tid för en sådan uppgift. :bow:
 
Re: Hallå!

du kan ju faktiskt vara tämligen lugn.

för sådana här forum ÄR ju egentligen facistiska.
webmaster bestämmer.
punkt slut.

och nu har ju webmastern bestämt att du bestämmer.
punkt slut.


så ta vara på din makt! :devil: :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 915
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp