Förvaring av utrustning vid transport?

Sv: Förvaring av utrustning vid transport?

Sadeln i baksätet (hund upptar bagaget) och en låda med prylar (hjälm, gjord, extra täcke, spö mm) oxå i baksätet. Ryktlåda i transporten och tränset i framsätet - jag sitter nämligen på bettet så är det varmt o gott när vi kommer fram o ska tränsa :)

Vid tävling brukar hunden inte vara med, alt jag snor plats åt iaf en låda eller lite täcken/hinkar som inte får plats hos hästen eller i baksätet. Hos hästen står vattnet o ev hö o foder.

Sv: Förvaring av utrustning vid transport?

Jag har sadeln i bakluckan, resten av sakerna ligger nerproppade i en ikeapåse som ligger på andra sidan mellanväggen.
Jag skulle också vilja ha en sån där sadelbock som dom säljer på h**ks, eller ja, helst av allt ett nytt släp med sadelkammare. Fast jag får nöja mig med våran värmlandsvagn, så länge vi har ett :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 166
Senast: Grazing
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 031
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka