Fosforbalans

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare montgomery
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 012
M

montgomery

Var köper man de?? Har kollat på börjes och de hade inte och mamma frågade på granngården och de hade aldrig hört talas om det! Känner mig så dum att jag inte köpt de än men jag hittar ju f*n inte de??

Granngården är leverantörer till Eclipse Biofarmab som tillverkar fosforbalans. Alltså är det bara att be dem ta hem det till dig! :)

Okej!! Ska ringa så fort så möjligt!! :) När mamma pratade med de så hade de aldrig hört talas om något sånt!! :crazy:

Det är rätt många som inte har det, vad jag har hört iaf. Har ju räknat in FB till rätt många foderstater, och får ofta tillbaka ett mail där de frågar samma sak som du! :)

På mitt Granngården finns det iaf! :D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
871
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: co-SMAD4
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 141
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 366
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka