Fotbolls-EM

Hade behövt flytta ut sovrums-TV:n nu känner jag, för att ha två stora skärmar. Går ju inte att bara se ena matchen?!
 
Ja, skönt att få lite bevis på att Sverige faktiskt kan spela fotboll också, och att "vinsten" (ja, det får man väl nästan kalla det) mot Spanien inte bara berodde på tråkigt försvarsspel samt en skopa tur. Det faktum att Spanien fick in 5 mot Slovakien men 0 mot Sverige är också ett litet kvalitetstecken, tycker jag. Kul att se lite riktigt spel från Sveriges sida, helt enkelt, även om Poland klart förtjänade de bollar de fick in!
 
Alltså, helt ärligt unnar jag Polen vinst och avancemang. Att tro att man kan sluta spela när man leder med ett mål mot ett sånt lag är ju bara löjligt. Och matchstatistiken är rent av pinsam, det här har ju varit Polens match rakt igenom.

Jag tyckte båda lagen gjorde det bra. Polen var jämnare och hade mer boll. Sverige hade mer bergochdalbana men glänste mer, i mitt tycke.
 
Jag tyckte båda lagen gjorde det bra. Polen var jämnare och hade mer boll. Sverige hade mer bergochdalbana men glänste mer, i mitt tycke.
Håller med, det är därför jag tycker det är så trist när allt fokus hamnar på defensiven. Vi har ju uppenbarligen en riktigt fin offensiv, varför inte använda den?!
 
Känns som två inte helt balanserade sidor i det där slutspelsträdet. Belgien - Portugal i en åttondel och Wales - Danmark i en annan… :p
 
Aaargh, de har öppnat upp för "oss vanliga dödliga" att köpa biljetter till Sveriges match på tisdag men hemsidan bara kraschar :arghh:
 
Aaargh, de har öppnat upp för "oss vanliga dödliga" att köpa biljetter till Sveriges match på tisdag men hemsidan bara kraschar :arghh:
Åh, håller tummarna för att du får tag på biljetter! Och känner mig lite avundsjuk, eftersom jag faktiskt hade biljett till Sverige - Polen (som ursprungligen skulle spelas i Dublin).
 
Åh, håller tummarna för att du får tag på biljetter! Och känner mig lite avundsjuk, eftersom jag faktiskt hade biljett till Sverige - Polen (som ursprungligen skulle spelas i Dublin).
Nej vad trist! Verkar supersvårt med biljetterna här tyvärr, men man kan i alla fall inte säga att jag inte har försökt :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp