Hedinn
Moderator
Hoppas och tror på Kroatien.Vad tror vi om kvällens match? Jag har inte sett någon match med Ryssland i turneringen men de har ju bevisligen gjort bra ifrån sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas och tror på Kroatien.Vad tror vi om kvällens match? Jag har inte sett någon match med Ryssland i turneringen men de har ju bevisligen gjort bra ifrån sig.
Starckarn. Förstår honom.Min kroatiske vän hälsar att han klarar inte mer psykisk tortyr...
Han får nog dessvärre stå ut en stund till.Min kroatiske vän hälsar att han klarar inte mer psykisk tortyr...
Hälsa vännen att han kan lägga undan kudden, sluta andas i papperspåse och bara vrålaaaaa och banandansa liteMin kroatiske vän hälsar att han klarar inte mer psykisk tortyr...
Jag tycker att Sverige - England var mycket, mycket intressantare och roligare att titta på, jag lovar!Roligare att se än den tidigare idag, någon som känner att den måste säga mot mig?![]()
Hellre sådan tortyr som beror på rolig mat än att behöva uppleva dåligt spel i 90 minuterMin kroatiske vän hälsar att han klarar inte mer psykisk tortyr...
Frankrike och Kroatien.Vilka tror ni går till final?
Äh, tar man ut segern i förskott får man ju i alla fall fira lite?Alltså jag är så jäääkla provocerad. En engelsk bekant delade precis en länk till ett upprop där folk på fullaste allvar kampanjar för att den 16 juli ska vara en helgdag i år, så att de engelska fansen kan ta igen sig lite dagen efter att England vunnit VM. Folk pratar alltså på fullaste allvar om den 15 juli som "dagen då England vinner VM i fotboll". Herregud vad löjligt, och herregud vad det provocerar mig! De kanske skulle börja med att ta sig igenom semifinalen först?
Gaaaah! Gode Gud låt inte England vinna nu!![]()