Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har ett bra tips på album som går att ladda ner från nätet? Jag behöver ett album till mina foton jag har på hårddisken.
Jag vill alltså inte ha ett eget album ute på nätet utan i min dator så att jag kan sortera och förhandsgranska mina foton och få en bra överblick av dem. Hopplöst att hela tiden utgå ifrån "Utforskaren".
Tenker du på et fotoalbum som f.eks. er generert via et program, slik at du får et HTML-galleri?
Isåfall har jeg et forslag: Curator. Benytter dette selv for Linux, men skal finnes gratis for Windows også eventuelt. Enkelt og greit.. Du må ha Python 2 eller høyere da. Ta en titt på sidene..
Skola & Jobb
Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi Då ska ni kolla om BRF öht godkänner andrahandsuthyrning på det sättet - och dessutom på obegränsad tid. Vad händer om man inte längre...