Foundation

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Tripple Creme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 5 225
Sv: Foundation

tack alla för hjälpen.. ska sätta mig å läsa in mig lite i helgen på detta, e ju kul å få till de själv :laugh:

man kan ju sväva i väg hur långt som helst i stammen me bilder och info om "förfäder"

Enligt FQHR blir det 87.5%
Enligt NFQHA blir det 83.5%

Vet inte om ni lägga mark till att det finns inte månge bilder på stoerna!
Tråkig, stoerna är viktiger än hingsten för ett bra avkommenda.
Az

Jag förstår också principen, men mitt 'problem' är att min quarters fulla stam inte finns på Allbreed.
Det finns lång tid bakåt, men den är inte komplett. Vet någon hur jag kan gå till väga då?

Här finns hennes stam
http://www.allbreedpedigree.com/peppy+silver+dust

Blir lite knepigt att räkna på ditt sto då hon har Clydesdale som återkommer iaf i två led....så "nära" som i sjätte led.
Fanns inte många kända hästar i hennes stam.

Det går att gå in på AQHA´s sida och söka stam.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 227
Senast: Efwa
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
754
Senast: Masse
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 406
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 837
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka