fråga ang pessoa täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare rassa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 684
R

rassa

kollade på dom där utegångstäckena med den där loggan på sidan,,hur som,,såg att det finns matchande täcken till hundar,,någon som köpt ett och vet om det är bra passform?

Sv: fråga ang pessoa täcken

Vet inte om täckena finns för hundar, men jag tror inte det. Däremot äääälskar jag Pessoas utetäcken, har ett blått själv :)

hundtäcken har jag inte sett.
Men phästtäckena är ju riktigt fina, även shabraken :love:

rassa skrev:
kollade på dom där utegångstäckena med den där loggan på sidan,,hur som,,såg att det finns matchande täcken till hundar,,någon som köpt ett och vet om det är bra passform?

:smirk: :D

tänkte köpa in några,,mina ska ha magenta :love: :love:

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 211
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka