Fråga om råd

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare mizz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 802
M

mizz

Söker annorlunda läger till en kille, ej traditionellt. Lade in en förfrågan på Hästmänniska. Men den verkar borttagen.

Fel forum?
Fel sorts fråga?
Fel vaddå?

Hur göra?

Sv: Fråga om råd

Jag kan tänka mig att det sågs som en efterlysning vilket inte är tillåtet.

Annars måste jag säga att just Hästmänniska är det forum jag har svårast att få kläm på. Jag har både startat egna trådar och sett andras som jag tyckt solklart passat där som bums blivit borttagna. En del trådar flyttas en del tas bort. Jag fattar faktiskt inte alls vad man får och inte får skriva där.

Sv: Fråga om råd

Eller en efterlysning i annonsforumet kanske ;) ;) ;)

Liknande trådar

• Låst
Bukefalos På förekommen anledning så tror jag att det vore bra att sluta mata Trollen. Och med mata så menar jag att uppmuntra så att Trollet... 2
Svar
25
· Visningar
2 089
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vi hade en intressant föreläsning på Arcus idag, där vi fick ett par småuppgifter under tiden att reflektera och inventera oss själva...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Tappar hår, panik

Hund, Katt, Andra Djur